Joskus on näitä...tylsistyspäiviä. Koko päivä on jotenkin tuntunut tylsältä ja merkityksettömältä. Tuntuu, etten ole tehnyt mitään. Kuitenkin tiedän ihan hyvin, että olen tehnyt paljonkin erilaisia asioita: olen tehnyt kotitöitä (mieskin huomasi), käynyt ulkoilemassa, pitänyt kavereihin puhelimitse yhteyksiä, katsellut telkkaria, jne. Mikään ei vaan tunnu miltään. Ehkä se on siinä, että aina ei muista pysähtyä elämään tätä päivää ja tätä hetkeä. Mä olen niin kova haaveilemaan ja ajattelemaan/suunnittelemaan tulevaisuutta. Ja sitten, kun on kivaa odotettavaa vaikka huomenissa tai ensi viikolla, niin elän vähän liikaa siinä odotuksessa ja se odotuksen täytteinen arki ei sit välttämättä "ylitä uutiskynnystä".

Huomenna mä olen menossa äidin luo. Ajattelin penkoa talon kirjahyllyt, josko löytäisin jotain kivaa kesälukemista. Omat kirjat ja lehdet on jo luettu. Kirjastossakin vois pitkästä aikaa käydä, mutta kun en oikein tiedä, mitä lainaisin. Osaiskohan kukaan suositella mulle jotain hyvää kirjaa? Miehellä on huomenna vapaapäivä ja hän toivoi, että saisi olla omassa rauhassaan. Se on kyllä enemmän kuin kohtuullinen toivomus, sillä oleilemme tosi paljon yhdessä. Itsestäkin tuntuu kovasti siltä, että päivä ilman miestä voisi tehdä hyvää. Jaksaa sitten taas paremmin toista katsella. Yöksi toki palaan kullan kainaloon tuhistelemaan! Molempien on vaikea nukahtaa ilman omaa mussukkaa.