Kansalaisopiston kurssitarjonta on vihdoin julkaistu! Kyseinen läpyskä kopsahti eilen postiluukusta. Ja minä tyttö tuijotin sitä koko illan silmät ymmyrkäisinä. Mitäpä noista monista mukavista harrastuksista sitten valitsisin? En ole pariin vuoteen voinut mitään ohjattua harrastusta kummallisten työvuorojen takia ottaa, joten nyt kaikki on niin uutta ja outoa.

Liikuntaa pitää saada. Ensin mietin circuit trainingia, jota olen ennenkin harrastanut ja josta tykkään. Mutta sitten ajattelin, että voisin kokeilla jotain uutta. Ajattelin mennä ihan semmoiseen perusjumppaan. Semmoisessa en ole koskaan ollut aikaisemmin.

Sitten tarvitsen kulttuuripläjäyksen ja kyllähän se veri vetää estradille. Eli näytelmäryhmään taidan liittyä. Koulukaveri harrastaa yhdessä porukassa ja se vähän vihjailee, että voisin tulla samaan ryhmään. Se on toki naapuripaikkakunnalla, mutta kai sinne kerran viikossa voisi eksyä...

Ja vielä mua kiinnostaisi piirrustus ja maalaus. Mä niin tykkään riipustella paperille kaikenmoista. Ehkä mulla on energiaa kolmeen harrastukseen.

Tässä on nyt pari viikkoa aikaa miettiä asiansa valmiiksi, sillä harrastukset alkavat vasta syyskuun puolivälissä.