Minulle tuli postia Haminasta. Hmm, en kyllä takuulla tunne ketään sikäläistä. Mutta eipä hätää, kyseessähän on tietenkin mun salaperäinen say eli ei mun kuulukaan mitään tietää. Tämmöinen ilahduttava lähetys tuli tällä kertaa:

876527.jpg

Mä en ole vielä koskaan saanut tuommoista tulitikkuaskia tuunattuna. Hieno! Simpukat ovat söpöjä. Mä haluaisin joskus semmoisen kukkapenkin kuin Muumimammalla, jota reunustavat näkinkengät. Ehkä uuden omakotitalon pihaan... Teen kulutus on melkoista, joten pieni lisä ei koskaan ole pahasta.

Mutta arvatkaas mitä?! Kun tuon lähetyksen mukana oli tuo kirurginveitsi, jolla voi siis leikellä kaikkea askartelusälää, niin tiedättekö mitä mä luulin? Otin sen paketista tuo sininen pää edellä (en huomannut terää laisinkaan). Mä ihmettelin kovasti, että miksi say on pistänyt lähetyksen mukaan raskaustestin. Sitten tajusin, mikä se on. :D