Kassi-Almalta pöllitty.


1. Mitä äitini minusta ajattelee?

Toivottavasti jotain mukavaa!

2. Onko elämäni kulkemassa oikeaan suuntaan?

Kyllä.

3. Mikä auttaisi rahaongelmiini?

Työpaikka.

4. Mistä muut ihmiset kadehtii minua?

Sitä pitäisi kysyä niiltä muilta ihmisiltä.

5. Mitä piirrettä en ole itsessäni vielä tiedostanut?

No mitenkäs minä sen tietäisin kertoa, jos en kerran sitä ole vielä tiedostanut?!

6. Millaiseksi muutun kun vanhenen?

Vanhemmaksi. Toivottavasti myös viisaammaksi.

7. Kehen / mihin ihastun seuraavaksi?.

Olen juuri ihastunut siihen, että ulkona on lunta ja pakkasta. Toivottavasti seuraa ihastuksen kohde on yhtä mukava.

8. Elämän tarkoitus?

Elää omaa elämäänsä niin kuin parhaiten taitaa, muut ihmiset huomioonottaen.

9. Mitäs tämän jälkeen kannattaisi tehdä?

Pestä hampaat.

10. Kuinka muu maailma sinut näkee?

Leppoisana, kilttinä.

11. Onko elämäsi onnellinen?

Keskimäärin kyllä.

12. Mitä ystäväsi ajattelevat sinusta?

Ystävät ajattelevat toivottavasti siten, että olen mukava tämmöisenä kuin olen.

13. Himoitsevatko ihmiset minua salaa?

No, toki. ;)

14. Kuinka teen itsestäni onnellisen?

Nautin pikkuasioista.

15. Mitä teen elämälläni?

Elän. Nautin pikkuasioista.

16. Miksi elämäni on niin täynnä tuskaa?

Tuota, ei minun elämäni nyt niin tuskallista ole.

17. Kuinka voisin lisätä nautintoani seksin aikana?

Se on itsestä kiinni.

18. Saanko ikinä lapsia?

Toivottavasti kyllä.

19. Mikä olisi hyvä neuvo minulle?

Vaikea sanoa. Ei tule mitään hyvää juuri nyt mieleen.

20. Mikä on minun lempifetissini?

No comments.