Nyt sitä ollaan siirrytty opiskelussa siihen vaiheeseen, että on työharjoittelua. On kyllä niin erilaista kuin mun edellinen työ. Eilen oli ihan sormi suussa, että mitä ihmettä?! Mutta työkaverit on tosi kivoja ja niiltä voi kysyä, jos ei tajua. Sitä paitsi homma on ihan hauskaa. Mä en oo ikinä tehny ennen semmoisia juttuja kuin tuolla töissä nyt pitää. Uutta ja ihmeellistä! Jotkut asiakkaatkin on multa jo jotain kyselleet ja vaikkei mulla kauhiasti oo tietoa, niin parhaani olen tehnyt. Kaikki ovat kovasti kiitelleet tähän asti, joten ehkä mä olen osannut sitten oikein neuvoa. Ainoa varjopuoli, jonka olen keksinyt on se, että jalat on ihan muhennoksena, koska mä seison koko päivän. Kyllä siihenkin varmaan tottuu, mutta ainaisen istumisen jälkeen kuus tuntia jalkojen päällä on aika raskasta. Eilen illalla väänsin melkein itkua ja sit tajusin ottaa särkylääkettä, joka vähän helpotti oloa. Tänäänkin kyllä tuntuu jaloissa, mut ei enää ihan niin pahalle. Toivottavasti pärjään ilman lääkettä!