Tänään on SE päivä. Minulla alkaa kesätyöt. Aloitan hommat viemällä verokorttini toimistoon ja sitten saan mitä ilmeisimmin työvaatteet sekä talon esittelykierroksen. Vaikka olen ollut harjoittelussa samassa talossa, niin esittelykierros tulee olemaan enemmän kuin tarpeen! Mulla vaihtuu sisäänkäynti ja pukuhuone ja ruokailutilat ja kaikki. Enkä mä tiedä todellakaan yhtään, missä ne uudet paikat on.

Itse työnteko ei huoleta laisinkaan, sillä olen jo harjoittelussa ehtinyt oppia oikeastaan kaikki samat jutut, mitä oikeatkin työntekijät hoitaa. Tietokoneiden kanssa olen suhteellisen näppärä ja asikaspalvelukin on ihan minun heiniäni. Siihen päälle vielä loistavat työkaverit, niin mikäs siinä on töitä paiskiessa.

Mukavasti sattuu vielä niin, että eka työpäivä on sen verran lyhyt, jotta kerkeän illalla näytelmäreeneihin!