Taidanpa lähteä tänään shoppaamaan! On juuri sen verran synkeä päivä, ettei ulkonakaan huvita olla. Tosin, luultavasti kaikki muut ovat keksineet saman suunnitelman ja joudun kauheaan ihmisruuhkaan.

Vaan kun olisi todella tarvetta tehdä pari hankintaa. Ensinnäkin tarttisin pitkiähousuja / capreja. Mä olen ihan huomaamattani laihtunut muutaman kilon ja nyt mun housut tippuu jalasta. Kyllähän ne vyöllä pysyis vielä,
mutta takapuoleen tulee kammottavat vekit.

Toinen mitä tarttisin, olis hyvät rintsikat. Mä olen vaan niiden suhteen ylikranttu. En huoli ihan mitä tahansa. Tähän mennessä olen käynyt hakemassa rintsikat noin 150 km päästä, eräästä tietystä erikoisliikkeestä. Vaan sinne on kulkua niin harvoin, että ajattelin katsastaa, löytyisikö yhtään lähempää mitään varteenotettavaa vaihtoehtoa.

Kolmanneksi haluaisin OMAN digikameran. Mulla on miehen vanha kamera ja siinä ei akut jaksa toimia enää yhtään. Kamera ei ole mikään maailmankaikkeuden paras, joten ennemmin osataisin oman ja uuden kuin alkaisin tuohon hankkimaan uusia akkuja sun muita varaosia.

En tiedä, löydänkö mitään ja vaikka löytäisinkin, niin ostanko. Mutta voisin ainakin mennä katselemaan.

Ja aion olla ystävällinen ja siisti shoppailija, enkä mikään porsas.

Vuosipäiväarvontaan ehtii vielä hyvin osallistua! Arvontahan siitä on tulossa, sillä oikeita vastauksia ei ole näkynyt.