Oharit ovat kurjia. Ymmärrän, että joskus tulee force majeure eli ei mitenkään voi pitää sopimuksesta kiinni. Jos vaikka sairastuu tai lähiomainen sairastuu tai auto hajoaa tai jotain. Silloinkin on surullista, että sovittu juttu peruuntuu, mutta silloin en sentään tunne itseäni petetyksi. On varmaan vain huonoa tuuria, mutta viime aikoina olen joutunut oharien uhriksi tämän tuosta. Viimeisin tuli tänään.

Olin sopinut tapaamisen ystävän kanssa hyvissä ajoin. Vielä eilen varmistin tapaamisen ja ystävä innoissaan toivotti minut tervetulleeksi. Tänään, kun olin juuri aikeissa kiskoa pihavaatteet päälle ja lähteä, niin tuli tekstiviesti. Ystäväni päättikin lähteä toisen henkilön kanssa toisaalle ja ehdotti, että kannattaisi varmaan vaihtaa tapaamispäivää. No, se siitä sitten. Olin niin odottanut tapaamista ja olin suunnitellut päiväni sen mukaisesti. Fiilis oli aika surkea.

Onni onnettomuudessa: Päädyin sitten toisen ystävän luokse juttelemaan ja istumaan iltaa.