Täällä riehui eilen syysmyrsky. Onneksi ei tullut mitään tuhoja kuitenkaan! Tosin aamulla en meinannut päästä etuovesta ulos, sillä kynnysmatto oli kääntynyt tosi pahasti oven eteen. Se on semmoinen iso pala ruohomattoa ja kun se oli kaksinkerroin oven edessä, niin se painoi kiitettävästi vastaan.

Mä kävin eilen katsomassa Mamma Mia -elokuvan. Juoni ei ollut kummoinenkaan, mutten siltä suuria odottanutkaan. Musiikki sen sijaan oli loistavaa! Näyttelijävalinnat oli melko mukavia, mutta Pierce Brosnanin olisin vaihtanut pois. Olisin tykännyt nähdä siinä roolissa vähän herkemmän hahmon ja sellaisen, joka osaisi laulaa. Elokuvan kruunasi tietenkin minun osaltani Colin Firth. :)

Työn ja opiskelujen ohella olen täällä värkkäillyt joulukalentereihin luukkuja. Paljon on jo valmiinakin, mutta aion keskittää lähettämisen, koska postiin ei tule ihan joka päivä erikseen lähdettyä. Kovasti tekisi mieli myös askarrella vähän joululahjoja ystäville, mutta siinä kohden aika ei anna myöten. Kotityötkin pitää hoitaa ja lisäksi mulla on luova kirjoitusprosessi meneillään.

Tässä kuussa on luvassa kaikenmoista tapahtumaa. On näytelmäporukan saunailta, on ensimmäiset pikkujoulut ja onpahan sitten PartyLite-kutsutkin. Tällä kertaa emännöin kutsut itse. Kutsut onkin ehkä se, mitä eniten tältä kuulta odotan. Musta on kivaa, kun ystävät kokoontuu meille ja mä saan sitten leipoa ja tarjota herkkuja. Tietenkin on mukavaa myös nauttia kynttilöiden valosta ja tehdä pieniä joululahjahankintoja niin itselle kuin ystävillekin.