Jaha, jaha. Mun salainen askarteluystäväni hiippailee täällä jättämässä salaperäisiä jalanjälkiään. Tässähän tulee ihan uteliaaksi ja kuitenkin pitäisi odottaa vielä aikasteen pitkä aika ennenkuin mitään selviää.

Kivasti on mun ystäväkirjaankin tullut merkintöjä. Kiitos vaan kaikille, jotka ovat sinne jo jotain rustailleet! Tuolta laatikoistahan sinne pääsee...

Mä olin tänään äitini kanssa pitämässä hauskaa naistenpäivää. Käytiin kaupoilla, syömässä ja kahvilla. Ja lopuksi käytiin vielä nauttimassa baletista. Oikein ihanaa ja rentouttavaa! Ostin kahdet housut ja kasan sukkia. Lisäksi ostin askartelutarvikkeita itselleni. Äiti osti lankaa. Hän lupasi taas kutoa minulle parit sukat. Itse en siis harrasta noita käsitöitä osin taidon, osin mielenkiinnon puutteesta. Eikä äitikään aiemmin harrastanut, mutta on vanhoilla päivillään innostunut kutomaan. Enkä todellakaan vastusta, jos joku ystävällisesti haluaa kutoa mulle sukkia! Käytän "villasukkia" kesälläkin, kun olen semmoinen viluvarvas. Villastahan ne sukat ei siis ole, kun sille olen allerginen. Mun "villasukat" on puuvillaa ja/tai akryylia.