Kotkotin viskasi minua haasteella.

Tehtävänanto: "paljastan viisi omituista tapaani.Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1.Pidän kesälläkin usein villasukkia jalassa. Mulla on aina kylmä.

2.Tarkistan useita kertoja, että rahat, lääkkeet, avaimet ja puhelin on mukana, kun olen lähdössä jonnekin kotoa.

3.Selailen kännykästä puhelinluetteloa ja tuumailen ihmisiä, joiden yhteystiedot mulla on.

4.Jos töissä pitää liikkua paikasta A paikkaan B, niin yleensä pikakävelen tai hölkkään. Yritän aina muistaa kävellä, mutta jostain syystä huomaan loppumatkasta viimeistään, että ravaan ihan tuulispäänä. Tähän ei ole mitään tarvetta. Kukaan ei ole koskaan väittänyt minua hitaaksi.

5.Yleensä juon lähinnä vettä ja teetä. Mutta töissä on pakko saada kaakaota jokaisella kahvitauolla. Muuten päivä on kerrassaan pilalla.

En haasta ketään, mutta jos haluat paljastaa omat omituisuutesi, niin jätäpä mulle kommentti - tulen sitten ihmettelemään, mitä omituisuuksia sulla on. ;)