Viime aikoina tapahtunutta...

Askartelupuolella on menossa joulukortit sekä taskukalenterit. Kortteja on jo mukava määrä. Ja heti kun aikaa löytyy vähänkin lisää, niin jatkan värkkäilyjä.

Harrastuspuolella menee oikein kivasti. Olen niin onnellinen, kun on aikaa harrastaa. Mulla on niin mukavaa noissa uusissa harrastuspiireissä!

Työssäoppiminen on vähän helpottanut siinä mielessä, että alan jo osata siellä jotain. Toki useita kertoja päivässä on edelleen pakko pyytää apua, mutta en sentäs enää ole ihan ulalla kaikesta. Olen jopa pystynyt ihan yksin välillä palvelemaan asiakkaita. Jalatkaan ei kärsi enää niin paljon seisomisesta, mutta toki työpäivän jälkeen tuntuu kivalta istua. Työkaverit on hurjan mukavia ja reiluja! Niistä mä tykkään! Ja se auttaa kummasti jaksamaan.

Terveys on ollut uskomattoman hyvä! Siis koulunalun jälkeen (eli elokuun jälkeen) mulla ei ole ollut flunssaa vielä ollenkaan. Normaalina lukuvuotena mulla on 3-4 parin viikon flunssaepisodia ja yleensä oon sit antibiooteilla, kun tulee poskiontelotulehdus. Mutta nyt mua ei vaivaa kerrassaan mikään ja ollaan jo marraskuun loppua kohti menossa. Nyt pitää koputtaa puuta, etten jouluksi sitten sairastu, kun tahti vähän hellittää.