Mä emännöin tänään PartyLite-kutsut. Oli oikein mukavaa! Just sopiva määrä vieraita. Esittelijä osas kertoa mukavasti tuotteista - tuli paljon uuttakin tietoa, vaikka olen ollut aiemminkin kutsuilla. Tilasin itelleni semmoisen kivan lyhdyn, johon voi vaihtaa seinämiin erilaisia kuvioita. Sit oli tietty pakko saada lisää kaakao-kookostuoksua. Se on mun lemppari! Uutena aattelin kokeilla persikka-vaniljaa. Se tuntui mukavan miedolta. Äitini osallistui kutsuille yhtenä vieraana ja se halus välttämättä tilata mulle jotain. Niinpä sitten valitsin vielä ystävyyden enkelin. Emännänlahjana sain puolestaan kolmisydänkynttilän uutuustuoksulla karamelli-päärynä. Lopuksi juotiin kaffit ja syötiin herkkuja. Mun mies oli leiponut juustokakun, joka katosi viimeistä murua myöten. Konsulentti olis kuulemma kovasti kelpuuttanut mun miehen lainalle, kun se osaa niin hyvin leipoa. En kyllä luvannut! ;) Mä olin leiponut suklaakakun ja lakka-juustokakun. Niistäkin katosi puolet. Oli tosi kivaa nähdä sukulaisia ja ystäviä! Sehän se tärkeintä mulle kuitenkin oli.